1897
Istorija kompanije Queisser Pharma počinje u maloj farmaceutskoj fabrici u Hamburgu 1897. godine. Alfred Kajzer (Alfred Queisser), koji je u to doba bio student farmacije, iz Lužice u regiji Drezdena dolazi u Hambrug kako bi se ostvario kao proizvođač. Tada je svoju proizvodnju fokusirao na proizvode kao što su kreme, tečni sapuni i paste za zube. Uprkos teškim okolnostima a zahvaljujući svojim preduzetničkim, naučnim i marketinškim veštinama ujedinjenim u jednu osobu, Alfred Kajzer (Alfred Queisser) je uspio stvoriti uspešnu kompaniju konstantno šireći njeno poslovanje.
1919
Drugi stub današnje kompanije Queisser Pharma je kreiran od strane apotekara iz Esena po imenu Jozef Peter Henes (Josef Peter Hennes). Iz biljaka i drugih prirodnih sastojaka, 1919. godine, razvio je recept današnjeg Doppelherz® energetskog tonika. U kompaniji istog imena koju je osnovao, tonik se uspešno proizvodio i plasirao na tržište.
1921
Po prvi put, Doppelherz tonik je registrovan kao zaštitni znak. Prema tome, kamen temeljac za brend Doppelherz, kakav je danas, je položen. To je momenat kad počinje zaista uzbudljiva priča.
1950-e
Zahvaljujući intenzivnim advertajzing kampanjama, svest o toniku je rasla velikom brzinom zbog čega je simbol 2 srca vrlo brzo postao oličenje vitalnosti, zdravlja i blagostanja miliona ljudi. U toku 1950-ih godina, elegentne domaćice, obučene u boje brenda - crvenu i crnu, reklamirale su tonik.
1970-e
Obe kuće su se konačno spojile i formirale firmu “Queisser Pharma”, koja je krajem 1970-ih godina pripala kompaniji HGDF Familienholding Ltd. & Co. KG, porodičnoj flensburškoj kompaniji, čija je majka firma osnovana u Flensburgu davne 1738. godine.
1982
Jedinstvenim pojavljivanjem brenda Doppelherz na TV-u 1982. godine, stvorena je istorija. Ova TV reklama, koja je lansirana početkom ’80-ih godina i koja je trajala mnogo vremena, vrlo brzo je dostigla kultni status a čak je i danas pamte mnogi korisnici.
2000
Doppelherz više ne predstavlja samo poznati tonik. U skladu sa motoom “Sve što ti srce poželi”, Doppelherz sve svoje znanje usmerava u razvoj novih proizvoda.
Kao dodatak toniku, koji je bez šećera i bez alkohola (Vital Tonic N), Doppelherz se razvio u jedan od vodećih brendova u oblasti proizvoda od luka, žen-šena, zatim vitamina i minerala, kao i pripreme omega-3 masnih kiselina.
2011
Brend Doppelherz se menjao godinama. Od preventivnih proizvoda za srce do proizvoda za vitalnost i energiju u toku poznih godina života. Poslednjih godina, širok asortiman lekova i dijetetskih suplemenata namenjenih celoj porodici je isplivao u različitim, modernim dozama i oblicima.
2014
Doppelherz postaje vodeći brend na tržištu među proizvodima iz kategorije dijetetskih suplemenata.
2016
Umjesto za TV kao što je to bio slučaj u prošlosti, novi spotovi proizvoda se uglavnom kreiraju za online formate što omogućava direktan kontakt sa korisnicima i partnerima.
2021
Samo je pitanje vremena kada će Doppelherz postati globalno dostupan svima. Uz pomoć šest podružnica i partnera u preko 60 zemalja, Doppelherz proizvodi se prodaju širom planete. Danas, proizvodi se sve više i isključivo reklamiraju putem interneta. Više od 600 zaposlenih omogućava Doppelherz-u da se uspešno nosi sa konstantnim povećanjem potražnje za proizvodima za zdravlje. Sa nedavno izgrađenim logističkim centrom na severu regije Šlezvig-Holštajn, Flensburg ostaje centar Doppelherz sveta.